Condiții de siguranță

Vă așteptăm cu drag în condiții de siguranță impuse atât de bunul nostru simț, cu care v-am obișnuit deja, cât si de lege. Practic, respectăm toate normele de igienă și curățenie. De la aparate de dezinfectare a mâinilor cu senzori înainte de intrarea în cabinet si în cabinet, la termometru non contact până la măști, mănuși, acoperitori de pantofi până la echiparea personalului nostru în mod corespunzător.

Folosim pentru dezinfectarea aerului din cabinet Generatorul de ozon Trioxy Sistem folosit în incintele medicale private din Romania cât si pentru ambulanțe.

Dezinfectarea cu ozonificatorul se realizează în cabinetul nostru, de 3 ori pe zi dupa care aerisim camerele timp de 15 minute.

Detalii despre ozonificator, aici:

http://www.trioxy.ro/despre-ozon/

Vă facem cunoscut mai jos, care sunt cerințele legale, în legătură cu desfășurarea activității în cadrul saloanelor de înfrumusețare:

Recomandări de sănătate publică pentru măsuri specifice ce vor fi dispuse de instituțiile competente privind reluarea activității in domenii specifice după încetarea stării de urgentă:

Reguli de organizare și desfășurare a activităților de îngrijire personală în spațiile speciale destinate ingrijirii:

1. Prin activitatea de îngrijire personala se înțelege activitatea desfășurată in spații speciale destinate pentru frizerie, coafură, manichiură, pedichiură și cosmetică.

2. Accesul la aceste servicii se realizează cu programare prealabilă, astfel încât sa nu existe persoane in așteptare in interiorul incintei, asigurându-se o suprafață minimă de 4mp pentru fiecare client și o distanță minimă de 2 m, între oricare 2 persoane apropiate;

3. La efectuarea programării, clientul va fi informat asupra faptului că accesul în interiorul incintei se va realiza doar după verificarea temperaturii, care nu trebuie să depășească 37 grade Celsius, sub rezerva absentei simptomelor virozelor respiratorii si cu dezinfecția mâinilor. Operatorul economic are obligația de a pune la dispoziție materiale si substanțe necesare.

4. Personalul angajat are obligația de a purta în permanență mască, iar după fiecare client se va proceda dezinfectarea instrumentarului și a suprafețelor de lucru.

5. Măștile de protecție utilizate de personal vor fi schimbate la un interval orar de cel mult 2 ore, iar mănușile vor fi schimbate după fiecare client.

6. Incinta va fi aerisită la un interval de cel mult 2 ore.

Vă așteptăm cu drag!
Echipa Make-up Cafe